نوشته شده توسط : ادمین

هتل نخلستان دبی 

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار دارد به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو کنید.هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران آفر تور دبی فراهم می کند.این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید.مسافران تور لحظه آخری دبی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

هتل سام ور دبی

هتل 4 ستاره سام ور (Somewhere) در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور دبی بهار 95 فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام  ... هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است. امکانات این هتل شامل استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان می باشد .

هتل ناسیما رویال دبی

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. گردشکران تور دبی خرداد 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .امکانات این هتل شامل استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رزرو هتل در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی خرداد 95 خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.

 


خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. آفر تور دبیاین خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و … را دارد . گردشگرانتور دبی بهار 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.تور دبی خرداد 95این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی بهار 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 


پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.تور لحظه آخری دبیسرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است،تور لحظه آخری دبی هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی اردیبهشت 95می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

 

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

 

 

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شودمسافران تور دبی تعطیلات تابستان 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل 5 ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا (Le Royal Meridien Beach Resort & Spa) از سری هتل های زنجیره ای است که در جمیرا بیچ دبی واقع شده و 504 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، سیستم تهویه، بالکن، مینی بار و ... هستند. مسافران تور دبی تابستان 95می توانند در رستوران "مایا" این هتل که از رستوران های تحسین شده می باشد انواع غذاهای مدرن مکزیکی را امتحان کنند. در این هتل امکانات استخر و ورزش های آبی وجود دارد که برای ریلکسیشن بسیار خوب می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 3 کیلومتر و تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Al Sufouh Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، ماهی گیری، اتاق بازی، پسپا، ماساژ، موج سواری، حمام ترکی، ورش های آبی، باشگاه کودکان، ساحل، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی، اینترنت رایگان در اتاق ها. در  از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

اتاق هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

رستوران هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

 

 

هتل 4 ستاره رامادا جمیرا در بر دبی، خیابان المینا واقع شده و 252 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون 40 اینچ، چای| قهوه ساز و ... هستند. این هتل رستوران مدیترانه ای و آسیایی دارد که مهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. هتل رامادا جمیرا شاتل رایگان به سمت مراکزخرید و ساحل جمیرا دارد. 

 

آدرس: Al Mina Road, Bur Dubai, Dubai Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل رامادا جمیرا دبی

 

استخر سر باز، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، سیستم ایمنی، مغازه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.در تور دبی تابستان 95 از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

بلیط به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

 

 

مسیر تهران دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی فروردین 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی بهار 95 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی میباشد که جز انتخاب بیشتر مسافران می باشد که مجهز به بهترین امکانات هتلداری و خدمات مختلف می باشد ، این هتل به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور دبی اسفند 94 هستد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید قرار دارد و ساختمان هتل بسیار شیک می باشد و همچنین معماری زیبایی دارد و شما می توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. فاصله مرکز بزرگ دبی مال تا هتل ال موروج روتانا دبی بسیار کم می باشد و همچنین برج خلیفه نیز نیزدیک هتل می باشد . تعداد اتاق های هتل 247 تا می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی 95 می توان به اتاق کنفرانس ، آسانسور ، اینترنت پرسرعت ، رستوران ، کافه ، استخر ، پارکینگ رایگان به همراه راننده ، خدمات نگهداری کودک ، صندق امانات ، امکانات برای معلولین و . . . اشاره کرد. شما می توانید اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در هتل ال موروج روتانا دبی تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی 95 می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی اسفند 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور (Grand Midwest tower) در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی شهر رسانه و شهر اینترنت قرار دارد و در روبروی ن مغازه میوه فروشی واقع شده است. این هتل چشم انداز زیبایی از برج العرب و جزیره پالم دارد و 225 آپارتمان ارائه میدهد که مجهز به امکانات تلویزیون، وسایل آشپزخانه، سینک مرمری یا شیشه ای، بالکن، حمام و ... می باشند. در رستوران زریتا سالادها و انواع غذاهای مخصوص گوشتی سرو می شود. امکانات تفریحی هتل شامل باشگاه، سونا، اتاق بخار، ماساژ و ... می باشد. از جاذبه های توریستی نزدیک هتل میتوان به دهکده دانش، دبی مارینا، ساحل جمیرا اشاره کرد. مسافران تور دبی اسفند 94 با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

آدرس: Dubai Media City, Dubai Internet City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

استخر سر باز، زمین گلف، باشگاه، اسپا، سونا، ماساژ، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(به هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

اتاق هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

باشگاه هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

رستوران هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

 

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم در جمیرا پالم واقع شده و 182 آپارتمان ارائه می دهد که همگی چشم اندازی زیبا از دریا دارند و دارای امکانات تلویزیون، تجهزیزات آشپزخانه، جای|قهوه ساز، ماشین لباسشویی و ... می باشند. این هتل 8 رستوران دارد که انواع غذاهای مختلف بین المللی، عربی، محلی، آسیایی، اروپایی و ... در آنها سرو می شود. امکانات اسپا در این هتل شامل 28 سالن مختلف از جمله سالن های استخر آب دریا، سونا، ماساژ و ... می باشد. برای امکانات تفریحی نیز قایق جتی و زمین تنیس موجود می باشد. فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس آکا ادونچر کمتر از 500 متر، تا برج خلیفه و دبی مال 20 دقیقه رانندگی و همچنین تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه رانندگی می باشد. 

جمیرا پالم برای آن دسته از مسافران تور دبی بهمن 94 که علاقمند به ریلکسیشن، ساحل و خرید مارک های لوکس هستند مناسب می باشد. 

امکانات هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، ماهی گیری،  پینگ پونگ، دوچرخه سواری، شیرجه، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، استخر سر پوشیده،  کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

رستوران هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

اتاق هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فورچون پرال دبی

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی بهمن 94که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره فورچون پرال دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فرچون گرند دبی

هتل فرچون گرند دبی هتلی 4 ستاره در دبی می باشد که در وسط این شهر است که اتاق های آن راحت و مجهز به تمام امکانات هتلداری می باشد که عبارتند از تلویزیون، مبلمان مدرن با دکوراسیون روز دنیا که در 97 اتاق آن به چشم می خورد . این هتل دارای رستوران و تریا نیز می باشد که انواع دسر و غذا در آن سرو می شود و آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی دی ماه 94 که درهتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می باشد . این هتل نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر می باشد و تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از دیگز امکانات این هتل می توان به استخر روباز ، سونا ، سالن بدنسازی، بیلیارد ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خدمات خانه داری ، رستوران ، آسانسور ، گاوصندق ، سیستم تهویه و . . . که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94فراهم شده است . همچنین قابل ذکر است برای افرادی که در هتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می توانند از فروشگاه این هتل برای خرید سوغاتی سفر استفاده کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره فرچون گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 390 اتاق راحت و مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که عبارتند از سیستم تهویه ، حمام ، تلویزیون و . . . می باشد .رفتن به مرکز خرید برجمان برای مسافران تور دبی دی ماه 94 از هتل پارک رجیس کریس کین دبی به راحتی امکان پذیر است . در طبقه 19 هتل رستورانی وجود دارد که نمایی زیبا از شهر دبی را می توان مشاهده کرد در این رستوران انواع غذاهای آسیایی سرو می شود، همچنین رستورانی با نام لی متر در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین الملی برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در هتل پارک رجیس کریس کین دبی اقامت دارند سرو می شود. موزه دبی و بازار بر دبی به هتل نزدیک می باشد . از دیگر امکانات دبی می توان به سونا ، استخر ، مرکز بدنسازی ، حمام ترکی ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری ازکودک ،اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارکینگ ، سیستم امنیتی و . . . می باشد که گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند از این امکانات استفاده کنند و سفری خوب را در هتل پارک رجیس کریس کین دبی تجربه کنند.

 

 

 

هتل فرچون گرند دبی

هتل فرچون گرند دبی هتلی 4 ستاره در دبی می باشد که در وسط این شهر است که اتاق های آن راحت و مجهز به تمام امکانات هتلداری می باشد که عبارتند از تلویزیون، مبلمان مدرن با دکوراسیون روز دنیا که در 97 اتاق آن به چشم می خورد . این هتل دارای رستوران و تریا نیز می باشد که انواع دسر و غذا در آن سرو می شود و آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94که درهتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می باشد . این هتل نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر می باشد و تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از دیگز امکانات این هتل می توان به استخر روباز ، سونا ، سالن بدنسازی، بیلیارد ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خدمات خانه داری ، رستوران ، آسانسور ، گاوصندق ، سیستم تهویه و . . . که برای میهمانان تور زمستانی دبی فراهم شده است . همچنین قابل ذکر است برای افرادی که در هتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می توانند از فروشگاه این هتل برای خرید سوغاتی سفر استفاده کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

سیتی سنتر میردف بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم ماف در دبی تأسیس شده‌ است و از بهترین مراکز خرید تور دبی نوروز 95 میباشد. هزینهٔ ساخت این مرکز خرید دبی 3 میلیارد درهم بوده و دارای بیش از 400 فروشگاه است.این مرکز یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد. این مرکز خرید در محلهٔ میردف در شهر دبی واقع شده است.معماری داخلی این مرکز خرید بسیار زیباست و خبری از ازدحام در آن نیست؛ اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و گرفتار شلوغی نشوید، میردف را از دست ندهید. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

 

مرکز خرید کارفور دبی

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید کارفور دبی

 

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

تور دبی نوروز 95

تور دبی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل رامی گست لاین دیره دبی

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين تور دبی نوروز 95 مي باشند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی نوروز 95  میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل رویال فالکون دبی

از اقامتگاه های معروف 3 ستاره و مجهزیست که درمنطقه دیره و خیابن صلاح الدین واقع شده است که خیابان مهم الرقه نیز چند قدم تا آن فاصله دارد  . هتل رویال فالکون می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به منظور کار و یا تفریح به دبی سفر کرده اند . موقعیت مکانی هتل امکان تردد مسافران تور دبی نوروز 95 را به مراکز مهم شهر آسان نموده است . برای نمونه از هتل رویال فالکون 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3 دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو یعنی الاتحادیه فاصله است . برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه ، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان در نظر گرفته ؛ پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد . که در اختیار مسافران تور دبی نوروز 95 قرار گرفته است .فضای داخلی هتل همیشه زیبا و نظیف بوده وچشم نواز است .

امکانات هتل رویال فالکون: مرکز سلامت ، ماساژ ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، فروشگاه ، لاندری ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، روزنامه ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، سالن کنفرانس و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی این هتل مجهز می باشد . برنامه های شاد و سرگرم کننده ای نیز شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد . بوفه صبحانه ، بار ، کافی شاپ و رستوران هتل رویال فالکون با طبخ انواع غذاهای عربی و ایرانی ، هندی و اجرای موسیقی زنده از میهمانان تور دبی نوروز 95 پذیرایی می کند ، تنها گوشه ای از میهمان نوازی این هتل 3 ستاره محسوب می گردد .

هتل رویال فالکون دبی

هتل رویال فالکون دبی

مطالب مرتبط:

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل رویالتون دبی

تور دبی نوروز 95

تور دبی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید الواحه دبی

مرکز خرید الواحه دبی مجموعه ای تجاری شامل 70 فروشگاه در 4 طبقه می باشد که در سال 2009 بازسازی شده و دوباره بازگشایی گشته است وبین مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 معروف است، دلیل بازسازی این مرکز خرید آتش سوزی ۀن در سال 2005 می باشد. بعد از بازگشایی مجدد آن این مرکز خرید به یکی از بهترین مجموعه های تجاری دبی تبدیل شد . مرکز خرید الواحه دبی پذیرای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشند ، آنها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی مجموعه ای تجاری که شامل 48 دفتر تجاری و تفریحی در دو طبقه می باشد که در سال 200 در جاده شیخ زاید دبی تاسیس گردید. مسافران تور دبی آذر 94 بدانید که فاصله فرودگاه تا این مرکز خرید 15 دقیقه می باشد و 20 دقیقه تا منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. مساافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 می توانند به مرکز خرید مزایا دبی رفته و کالاهایی با قیمت ارزان را خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خریدهای معروف دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

منطقه دیره دبی

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی آذر 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی دی ماه 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های ایرانی دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مارکوپولو دبی

 هتل مارکوپلو دبی

هتل مارکوپولو دبی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد که میهمانان تور دبی دی ماه 94فراهم گشته است. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی آذر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

هتل مارکوپلو دبی

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان  تور دبی تعطیلات دی ماه 94خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

هتل مارکوپلو دبی

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و...  که آماده پذیرایی از تور دبی زمستان 94 می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز توردبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

هتل مارکوپلو دبی

 

 
مطالب مرتبط: 
 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارکوپولو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران تیترو دبی

 

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی آذر 94 می باشد.

رستوران تیترو دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران تیترو دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران تیترو دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های منطقه دیره میباشد که در خیابان الراس واقع شده است .هتل 3 ستاره سنت جورج دبی مقصدی مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت ، یا تفریح به دبی سفر کرده اند . دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و هزینه اقامت مناسب نیز از دیگر دلایل برتری هتل سنت جورج در دبی  است .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد.

 هتل  سنت جرج  دوبی دارای 140 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که از چشم انداز بی نظیر منطقه دیره  دبی و بخش تازه ساخت بردبی به صورت همزمان برخوردار می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 میتوانند با اقامت در این هتل از اتاق های هتل سنت جرج در دبی با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ، دارای اتاق نشیمن به همراه نمایی زیبا از خلیج می باشد.به دلیل قیمت مناسب اقامت در این اتاق ها ی هتل سه ستاره سنت جورج دبی، مسافران زیادی خواهان سکونت در آن می باشند استفاده نمایند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

امکانات هتل سنت جورج دبی:

امکانات هتل سنت جرج دبی سرویس نگه داری از کودک ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، لابی ، سالن کنفرانس ، روزنامه ، سرویس فرنگی ، مرکز تجاری و فروشگاه و انبار بار و چمدان  از جمله امکانات رفاهی هتل سنت جرج می باشد.

در تور دبی میتوانید با اقامت در این هتل بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

هتل کی پورت این دبی

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی آذر 94 به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

هتل کی پورت این دبی

مطالب مرتبط:

هتل سنت جورج دبی

 

هتل کی پورت این دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرداه اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,نرخ بلیط دبی,بهیا بلیط دبی,ارزان ترین بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

تور مالزی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران کاسپین دبی

رستوران ایرانی کاسپین در منطقه بردبی قرار دارد و در آن انواع غذاها و کباب های خوشمزه ایرانی با قیمت مناسب سرو می شود. محیط گرم و صمیمی این رستوران و طعم غذاهای دلچسب آن لحظات خوشی را برای مسافران تور دبی 94به ارمغان می آورد.

آدرس: بردبی – خیابان منخول – روله – مقابل مسجد ابراهیم خلیل تلفن : 3559998

 


رستوران کاسپین دبی

رستوران کاسپین دبی

ی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کاسپین دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان الخوری دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره الخوری که قبلا به نام کرال الخوری شناخته شده بود در منطقه البرشا دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل 144 آپارتمان دارد که سوییت های بزرگ و مجلل آن اقامت راحتی را برای مسافران تور دبی 94به ارمغان می آورد. همه سوییت ها حمام و آشپزخانه ای مدرن دارند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه پیاده روی است و همچنین با دقایقی رانندگی می توان به شهر اینترنت، شهر رسانه و دهکده دانش رسید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان الخوری دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق های خانوادگی، آسانسور.

 

 

 

هتل آپارتمان الخوری دبی

اتاق هتل آپارتمان الخوری دبی

رستوران هتل آپارتمان الخوری دبی

صبحانه هتل آپارتمان الخوری دبی

استخر هتل آپارتمان الخوری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان الخوری دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ از هتل های لوکس دبی است که ساحل اختصاصی، 16 رستوران و 5 استخر دارد و مسافران تور دبی 94می توانند در این هتل از دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی لذت ببرند. این هتل 598 اتاق دارد که با پنجره های بزرگ خود چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. در رستوران های  این هتل انواع متنوعی از غذاهای لبنانی، ایتالیایی و آرژانتینی و ... سرو می شود و بیشتر این رستوران ها نیز منوی مخصوص کودکان دارند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 20 کیلومتری هتل است.

امکانات : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دوچرخه، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

 اتاق هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

رستوران هتل جمیرا بیچ دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا بیچ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل امپریال سوییت دبی

 

هتل سه ستاره امپریال سوییت 200 متر تا متروی آل فهیدی فاصله دارد. این هتل 157 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وسایل مدرن، مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام هستند. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که با اندکی پیاده روی قابل دسترسی هستند. مسافران تور دبی 94می تونند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

استخر سر باز، تراس، رستوران، بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

اتاق هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

رستوران هتل امپریال سوییت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امپریال سوییت دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل 4 ستاره نووتل البرشا دبی در 1/6 کیلومتری مال امارات قرار دارد و تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل 465 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون هستند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. هتل یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن دارد که برای آندسته از مسافرانی که برای تجارت سفر می کنند مناسب می باشد. هتل نووتل 5/6 کیلومتر تا مارینا و 12/9 کیلومتر تا دبی مال فاصله دارد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی دشته باشند.

آدرس: Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

در تور دبی آبان 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

اتاق هتل نووتل البرشا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

 

هتل آپارتمان 5 ستاره آریس فخرالدین در 9 کیلومتری امارات مال قرار دارد. این هتل 304 آپارتمان دارد که آپارتمان ها مجهز به اتاق، آشپزخانه و حمام می باشند. آشپزخانه دارای امکانات توستر، مایکروفر، یخچل، کتری و ... می باشد. فاصله هتل تا فواره دبی 18 و تا نزدیک ترین فرودگاه 20 کیلومتر می باشد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامتی آرامش بخش داشته باشند.

آدرس: Sports city, P.O. Box  184827, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

استخر سر باز، سونا، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، سیستم تهویه، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.در تور دبی مهر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل حیات ریجنسی دبی منطقه در کورنیش دیره (Deira Corniche) واقع شده است و بر خلیج فارس (Persian Gulf) در دهانه‌ی رود دبی مشرف است و فقط چند قدم تا بازار طلا (Gold Souk) فاصله دارد. این هتل فقط دو دقیقه تا مناطق تجاری و مراکز خرید و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‏ المللی دبی و مرکز همایش بین‏ المللی دبی فاصله دارد.هتل 5 ستاره ی حیات رجنسی هتلی مدرن و شیک, شامل 414 اتاق و سوییت می باشد.درهتل ۵ ستاره حیات ریجنسی دبی رستوران لوکس و زیبای ایرانی به نام شهرزاد وجود دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران هایی است که موفق به کسب جایزه شده است .این رستوران غذاهای ایرانی را برای مسافران ایرانی تور دبی در فضای قصرهای پر ابهت شرقی و رمزآلود سرو میکند و ظروف زیبا و دکوراسیون شرقی با بوی نان داغ و تازه مسطح ایرانی و انواع کباب ها و غذاهای دریایی و میوه جات وسبزیجات و دسرها در هم آمیخته شده تا فرهنگ غذایی ملت ایران و سنن زیبای سفره ایرانی را به تماشا گذارده و لذت غذاها را با فرهنگ و سنن این مرز و بوم در یاد ها و خاطره های مسافرین تور دبی زنده نگه دارد .موسیقی زنده نیز در این بین نقش مهمی در این القای فرهنگی ایفا میکند .در تمامی محیط رستوران پنجره های مشبک قهوه ای و چوبی و قالی های ایرانی و چلچراغ های قدیمی قلمکار اصفهان به چشم میخورد . اقامت در این هتل در تور دبی 94 اقامتی سرشار از آرامش و خاطره می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل حیات ریجنسی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید لامسی پلازا یکی از مراکز خريد خانوادگی و ممتاز دبی میباشد که بيش از 150 مارک برجسته خرده فروشي محلي،‌ منطقه‌اي و بين‌المللي را درخود جاي داده است.لامسي‌ پلازا‌ تنها مرکز خريد در دبي است که در آن، خريداران به ازاي‌ هر درهم خرج شده در هر يک از خرده فروشيها‌ يک اير‌ مايل دريافت مي‌کنند و براي آنها شانس جمع‌آوري هزاران اير‌ مايلز‌ وجود دارد تا در ازاي‌ آنها، جوايز شگفت‌آوري اهدا شود.در این مرکز خرید در تور دبی براي کودکان نيز سرگرمي هاي بسياري از جمله شخصیتهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی  وجود دارد که حرکت مي کنند و باعث شادي کوچکترها مي شوند.مغازه هاي این مرکز خرید آخرين محصولات جيوردانو، ناين وست ، گس ، گالري پاريس و بازارچه جواهرات را نیز ارائه مي دهند. لامسي پلاز تنها به خاطر آخرين مد پوشاک معروف نيست بلکه يک سوپر مارکت طراز اول انواع لوازم خانگي و بخش کالاهاي ورزشي فوق العاده اش نيز به معروفيتش اضافه کرده است.خرید در این مرکز خرید در تور دبی مهر 94 میتواند سرشار از خاطره باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لامسی پلازا در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جزایر پالم‌ جميرا‌ دبی یکی از دیدنی های دبی میباشد که به شکل يک درخت نخل است که از يک تنه ، يک تاج با 17 ساقبرگ‌ و يک جزيره هلالي پيرامون که به شکل يک موج شکن 11 کيلومتري است، تشکيل مي‌شود. اين جزيره 5 کيلومتر بوده و مساحت کل آن بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يک پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يک تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ هشتمين عجايب جهان شناخته شده است .این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی تور دبی راه‌اندازی شدند.بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود دارد.دیدار از این جزیره را در تور دبی پاییز 94 فراموش نکنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پالم جمیرا در دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت و اتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور دبی مرداد 94 نيز مي باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابن بطوطه در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي برای مسافرین تور دبی شهریور 94 نيز در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب براي کودکان و نوجوانان در تور دبی مي باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید وافی سیتی دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار داده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی را در تور دبی ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای مسافرین تور دبی شهریور 94 می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جواهر گاردن هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد.سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان تور دبی مرداد 94 ارائه می شود تا رضایت گردشگران تامین شده و با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند .این هتل متشکل از 108 اتاق خانوادگی ، اتاق با امکانات ویژه برای معلولان و سوئیت استاندارد و مدرن است که دارای متراژ و تزییناتی متفاوت بوده که از رنگ هایی زیبا و آرامش بخش در طراحی آن استفاده شده است . مبلمان چوبی مدرن و پنجره هایی بزرگ با نور گیر عالی که از چشم انداز شهر زیبای دبی بهره مند است نیز یکی دیگر از برتری های این اتاق های لوکس است .لذیذ ترین خوراک های دریایی و غذاهای بین المللی نیز در این مکان سرو شده و در اختیار میهمانان تور دبی  قرار میگیرد . صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می گردد . خدمات شبانه روزی کارکنان هتل کمک می کند تا این امکانات در نظر گردشگران تور دبی پر رنگ تر به نظر آمده و آنان را راضی نماید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور دبی 94 هتل چهار ستاره رادیسون بلو داون تاون 5 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد. این هتل دارای 242 اتاق است که اتاق ها همه نورگیر هستند و با رنگ های گرم دکوربندی شده اند با فضای بزرگ خود از امکانات تلویزیون، حمام و توالت های لوکس برخوردار هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود که دارای تراسی با چشم انداز برج خلیفه می باشد. این هتل دارای باشگاهی با تجهیزات و امکانات خوب است که مسافران تور دبی می توانند در آن به تمرینات ورزشی بپردازند. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 کیلومتری این هتل است.

امکانات هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، وای فای، رستوران، اتاق کنفرانس، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان، لاندری، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، آسانسور، فروشگاه، تراس و...

در تور دبی 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

اتاق هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

اتاق هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

رستوران هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

هتل رادیسون بلو داون تاون دبی

استخر هتل رادیسون بلو داون تاون دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو داون تاون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

در تور دبی 94 هتل 4 ستاره گیت وی در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید قرار دارد. این هتل دارای 188 اتاق است که اتاق ها کاملا لوکس و مدرن هستند. از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی است و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی است.  در همه قسمت های این هتل وای فای رایگان موجود است. فاصله این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر است.  مسافران تور دبی می توانند در این هتل مجلل و زیبا اقامت خوبی داشته باشند. .

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

در تور دبی تعطیلات مرداد 94 از بودن در این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

 اتاق هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

رستوران هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

استخر هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

باشگاه هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

اتاق جلسه هتل گیت وی دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

در تور دبی 94 هتل 5 ستاره رافلز در بر دبی، در خیابان شیخ رشید قرار دارد و در معماری آن از اهرام مصر الهام گرفته شده است. این هتل 252 اتاق دارد که با تزئینات لوکس دکوربندی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس هستند. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی به این هتل برسند. این هتل دارای 7 رستوران و بار است که رستوران ژاپنی آن به دلیل کیفیت خدمات خود برنده جایزه شده است. هتل رافلز در مجاورت مرکز خرید وافی قرار دارد و به راحتی می توان در این پاساژ بزرگ به خرید پرداخت.

امکانات هتل رافلز دبی

 7 رستوران و بار، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، واکس، سالن ارایش، استخر، باشگاه، سونا، حمام بخار، اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، اتاق وی آی پی، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، غذاهای رزیمی، تراس، فکس، کپی، باغ و ...در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

 

اتاق هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

رستوران هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

استخر هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

باشگاه هتل رافلز دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رافلز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور دبی مرداد 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد. هتل 5 ستاره باب الشمس در بیابان های دبی واقع شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی دارد. هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل زیبا دارای 113 اتاق است که به صورتی زیبا طراحی شده اند و 4 رستوران دارد که در آن ها غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه سرو می شود. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. این هتل 45 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی فاصله دارد.

امکانات هتل باب الشمس دبی

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای.

در تور دبی 94  از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

اتاق هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

رستوران هتل باب الشمس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل باب الشمس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد